fan också..

jag kan inte somna, VARFÖR?? La mig tidigt, typ halv tio och legat i sängen och försökt somna tills nu. Lyssnat på musik, vridit på mig upp och ner eller hur man säger. Men nu orkade jag inte så jag satte på datorn istället. Det som är dåligt är att jag kommer vara skittrött imorgon för att jag inte kunnat sova nu. För att jag ska var helt pigg måste jag ha sovit i flera timmar. Men det brukar vara såhär, nånstans på året brukar jag ha jättesvårt för att somna och vaknar under natten som jag aldrig gör annars. Det är inge kul alls, den perioden känner jag mig typ aldrig riktigt utvilad. Time for hard times? mm jag tror det..;(

hoppas ni kan sova gott denna natt iaf!

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

stackare:(

2010-10-18 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback