en grej avprickad från plugglistan

Goood mooorgon! Dom som vill veta..vart maten igår helt okej haha:) Vet ni vad jag har börjat med idag nu på morgonkvisten? Jag har börjat göra saker som är till skolan, på en lördag;( Och igår kväll satt jag också typ en timme för att göra skolarbete, på en fredag. Det är såhär att jag har ganska mycket att göra den här helgen och veckan som kommer. Men visst är det bara att köra järnet nu? och sen vila upp sig på höstlovet som är efter denna antagligen rätt så jobbiga vecka. Höstlovet!:D

Oj den där kalendern jag prata om igår som dom har satt in här när man skriver inlägg, det är ju tydligen sån där så man kan skriva ett inlägg och sen bestämma när man vill att det ska läggas upp på bloggen. Ni fattar vad jag menar va?:) Visst är det så?;) Den ska testas!

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback