som jag köpte idag


En mysig tröja som jag inte kunde motstå eftersom den var så mysig + att den var billig;) Har för mig att det var ett tag sen jag handlade något på Gina, gahh mitt Ginaberoende har släppt haha (Fast det var faktiskt längesen:P och det var väl inte direkt något beroende:P)


En svart bh från Twilfit, underkläder behövs alltid!:D Fy på mig som visar den här bilden, inte kan man vissa sånt heller. Det får man ju bara visa för sin kille om man har någon eller för tjejerna i omklädningsrummet haha..nu när ja läste igenom det där lät det lite snuskigt hehe, men det kan ju va för att jag ja jag vet inte:P Men bh:n verkade vara skön iaf!

= 298:- billigt ju:D

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

fin fint=)

2010-11-05 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback