om dans

Hejsan! Såg att jag hade fått ett brev från DC (Uppsala Danscenter) och där stog det vilken ordning damserna kommer va i. Och discon var på dagen och dancehall på kvällen. Jag och karro hade ju tänkt gå att äta middag på restaurang, tror jag:) eller vi gjorde det förra gången iaf:) Och sen gå och kolla på magdansgänget på kvällen. Men hur blir det nu då? Nu är jag lite fundersam eller vad man säger. Och för det andra är det ju skitmycket folk på kvällen och då kommer jag få skämma ut mig för alla dom, uhh läääskiigt! Haha fast Sunisa har ju redan visat våran "dansfilm" för minst halva klassen idag.. haha åh Sunisa:P

Och för det tredje skulle min syrra Caroline och hennes pojkvän Peter komma, vilken ska dom gå på dåda? Jag var ju säker på att båda skulle va på dagen eftersom det är nivå1 på båda, men icke sa nicke.

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

såg också det! Du gör som du vill,tänk inte på mig:) jag sitter i publiken på kvällen oavsätt!:D

2010-11-19 @ 17:57:16
Postat av: Pia

du kan ju se magdansen ändå! genrepet finns ju fortfarande kvar :D

2010-11-21 @ 02:13:26
Postat av: Jag

ja jo jag vet:D men det är ändå inte samma sak, jag hade ju planerat att jag skulle tuta högt på en sån där tuta och allt=)

2010-11-21 @ 07:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback