nej se det snöar nej se det snöar..

Hejsan! Jag åt mat för en stund sen och nu ska jag antingen läsa en bok på engelska (10-15 sidor per dag ska man läsa..) eller göra en handelsuppgift som vi fick idag som ska lämnas in på fredag, eller kanske finslipa till min redovisning om spa som jag ska ha på torsdag. Jag får se om en stund! Vi fick veta vad vi fick på engelskaprovet, grammatik, jag fick G och det är jag nöjd med! Var så nervös för jag trodde jag skulle få IG hehe. Fick även veta vad jag fick på ett annat prov. Men nu fasar jag mig inför resultatet på samhällskunskapsprovet vi hade innan lovet, se om jag har någon tur.. Slutsnackat om prov och grejer nu!

Har ni haft en bra dag?:) Det började ju snöa förfärligt mycket idag haha. Från rätt så behagligt till typ snöstorm, hur hände det?:O Jag och Madde gick till stan för jag skulle byta ett linne till en mindre storlek och hennes buss gick inte förrän om en timme från stationen. Och ni skulle ha sätt hur vi såg ut!!! hahaha, som två snögubbar. Fast jag hade värst, jag fick snö i nästan hela håret fast jag försökte skydda mig lite med halsduken och mascaran hade runnit både upp och ner, hur den nu kan rinna upp haha, menar inte att den rann upp men skitsamma. Men Madde hade tjock jacka med luva på så för henne gick det ganska bra ändå och vattenfast mascara. Dem som jobbade inne på hm frågade oss om det snöade mycket ute haha, ja dom såg nog det pga hur vi såg ut..;) haha. Men sen hade jag som tur var borsten i väskan så jag kunde borsta håret lite så att jag inte hade backslick haha.


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback