det liknar ju inte en fisk

Hejsan! Är hos Stina, sov över här för vi kollade på en film som slutade ganska sent. Och vet ni vad jag har gjort?:D En så kallad fiskbensfläta på Stina. På andra försöket gick det ganska bra. Ni ska få se en bild sen hihi;) Själv har jag nån sne bulle på huvet typ haha:P


Frida Fahrmans fläta
Vadå fiskbensfläta, det liknar ju inte direkt en fisk. Eller menar dom på nåt annat sätt?:O haha

Klicka här för att kommentera
Postat av: stinis

hahaha=) fyndigt inlägg det där och btw tack för flätan,sån fin!:)

2010-11-14 @ 13:13:03
Postat av: Jag

haha ja jag är ju lite fyndig av mig ibland;P det var så lite så!=)

2010-11-14 @ 15:00:22
Postat av: hanna

HAHAHA men det liknar ju fiskben lite grann

2010-11-27 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback