Rhodos på söndag

Hejsan svejsan! Sitter här vid min rosa dator och gör typ ingenting. Ska snart hänga upp tvätten, hoppas inget krymte eller bytte färg haha. Jag vill åka till stan och köpa lite grejer, men jag tror att det får bli imorgon.

Ni som inte vet...på söndag ska jag åka till Rhodos i en vecka, det ska bli superskönt. Sol och bad med massa god grekisk mat.


Hotellet Helios, som vi ska bo på.

 
Poolen som tillhör Helios, men det ska finnas fem till är nåt sånt.

Klicka här för att kommentera
Postat av: pia

Ååh vilket fint hotell! :D

2010-07-20 @ 14:24:13
Postat av: Anonym

haha bara för att jag har bott där!!:D ha det bäst

2010-07-20 @ 15:23:32
Postat av: stinan

vad härligt och underbart!!:)

2010-07-21 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback