tygskor eller flipflop?

Nu har jag packat nästan färdigt, bara skor och necessär kvar. Hjälpt mamma lite också med vad hon ska ha med sig, hon har nog lite beslutsångest (som stina:P hehe). Fick ett sms från Hanna, hon verkade ha det underbart i Grekland!:) 

Dagens Rebecca-Fråga: tygskor eller flipflop? 
Själv så tycker jag flipflop för att jag tycker att det är såå jobbigt att sätta på sig ett par tygskor, pga massa snören man först måste ta upp för att få i foten och sen måste man dra åt och knyta eller vad man nu gör, blä! Och när man äntlingen har fått på sig dem så har man blivit så trött och svettig så att man inte orkar göra det man tänkte göra haha, nästan iaf! Så därför är ju flipflop perfekt, bara sätta i foten och sen är det bara att gå.

Klicka här för att kommentera
Postat av: pia

men man måste verkligen ha ett par bra flipflops för vissa kan vara obekväma och man kan få skavsår! gillar inte remmen på flipflops heller, plasten känns konstig hahaha :P

2010-07-24 @ 18:19:15
URL: http://kopianosblog.blogspot.com
Postat av: Jag

haha aa det måste man;) jag fick skavsår mellan tårna, det var inte skönt:P

2010-07-24 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback