packa

Hej! Jag vaknade för ungefär två timmar sen. Har suttit vid datorn hela tiden och kollat runt på lite bloggar och annat smått och gott. Det som står högst upp på listan av vad jag ska göra idag är att packa i resväskan till Rhodos.

 <--- min fina resväska hehe.

Eftersom det säkert kommer vara så varmt där blir det nog bara mysiga shorts med till stranden. Jeansshorts och linne till kvällen + någon klänning.

Igår så firade vi (jag, mamma, pappa, min syster caroline och hennes pojkvän/sambo peter) min syster maria och rasmus som har gift sig. Dem fick en nespressomaskin av oss som man kan göra cappuccino och massa andra kaffesorter i, eller vad man säger. Dem blev väldigt glada!

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback