det är väl typ en med mycket smink och sånt hehe

Nu har jag kommit hem från stan, pia var inte med för hon låg hemma och sov som vanligt. Just nu är stina och jag hemma hos mig och jag blandade saft till henne... men hon verkade tycka att det för starkt, hon är lite känslig mot sånt haha. När vi var på väg hem från stan så kom det nån kille, ja va kan han ha varit? 17 år? Han frågade oss vad en fjortis var och sen massa andra knäppa frågor. Som vanligt cyklade stina iväg lite så att jag fick prata med honom som den gången när vi åkte buss och nån gubbe höll på och fråga massa saker hahaha.

Det här får ni inte säga men nu ska jag spruta vatten på stina hihihi.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stinan

hahahah han va knäppis;) hallå där!!! du ska nog inte få spruta något vatten på mig inte !

2010-07-21 @ 15:10:45
Postat av: Pia

jag sov inte alls! :P jag fixade mig och gick sedan till bussen men ni skulle ändå hem om ett tag, därför gick jag hem! :P :D

2010-07-22 @ 14:58:38
URL: http://kopianosblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback