Weise

Hej! Vet ni? Igår kväll funkade det inte att logga in på blogg.se, sidan såg helt konstig ut. Jag som hade tänkt och skriva ett inlägg som skulle bli bäst! haha;) Men jag gör det nu istället då..

ANDREAS WEISE
Haha ja det är ju faktiskt någonting speciellt med honom. Jag tycker inte att han är direkt snygg men ja jag vet inte, kanske är det något med ögonen? Det borde ju ha varit han som vunnit IDOL, tycker inte ni det? Han har ju så charmig haha:D Vet ni vad? Min syrra Caroline tycker också att han borde ha vunnit. Jag säger ju det, där är nånting som är speciellt med honom. Eller så är det bara vi A: or som tycker det hehe. Fast jag är inte så ledsen för att han inte vann, för hur många är det som har lyckats riktigt bra med musiken efter dom vunnit? Det jag hoppas på är att Andreas kommer bli någon sorts programledare eller något liknande i tvrutan. Det skulle ju äga! Haha lite flumigt inlägg kanske;P


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hahahahhahaXd din ögonsten!

2010-12-18 @ 11:44:58
Postat av: Jag

hahahahaha;D ett riktigt litet charmtroll!

2010-12-18 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback