20 minuter

Hejsan! Sega torsdagen är över och jag ska snart lägga mig tänkte jag. Hade tänkt att jag skulle plugga massmedier idag till provet imorgon men orkade inte göra så mycket, så jag får se hur det går. Igår var allra sista danslektionen för den här terminen. Fast sen blir det ju massa dans på söndag:) Innan dansen gick jag på stan och kolla lite efter julklappar. Så nu är en helt klar, två halvt klara, två stycken jag vet vad jag ska köpa till bara inte vilken, tre stycken jag inte har så bra förslag till ännu.
Efter jag slutat skolan och var på väg till bussen missade jag bussen precis. Sen var nästa buss försenad i tjugo minuter och bussen var skitfull. Och en tant som satte sig bredvid mig tryckte sig mot mig jätte mycket så jag satt helt ihoptryckt mot väggen..haha.

Imorgon åker mamma och pappa till värmen då, skönt för dom..

Godnatt♥

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback