rean är inge vidare bra

Hej! Kom hem för ett tag sen från Gränby, ett ganska långt tag sen faktiskt. Va mest inne på kvantum och handla mat men kollade även i några butiker. Vet ni vad? Jag har inte handlat något ALLS på mellandagsrean. Varför? För att det har inte funnits så mycket fint på rean i år tycker jag, iallafall inte vad jag har sett. Tråkigt!

Stina och Karro: Jag har fixat oxfilé, kantareller och vinet nu, så det ligger och tinar upp sig till imorgon;) haha. Eller inte vinet förstås..:P

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

men du e ju toppen!:)

2010-12-30 @ 17:34:12
Postat av: Jag

haha;)

2010-12-30 @ 17:35:56
Postat av: karro

Nice:)

2010-12-30 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback