nyårsprat

God morgon! Hur är det med alla? Skönt att det ska bli nytt år om ungefär 14 timmar? Vad har ni för nyårslöften? Eller har ni inga alls?
Mina nyårslöften är nog att:
• Inte äta såå mycket onyttigt, fast såklart kommer jag ju äta lite sånt då med fast bara inte lika mycket som nu. Fast egentligen så äter jag nog inte så jätteonyttigt, bara ibland:P
• KANSKE träna lite under hela året då och då
• Prata mer, och då menar jag framförallt i skolan, räcka upp handen och allt sånt där..
• Våga mer, vad jag ska våga vet jag inte, men bara att jag har i bakhuvet typ att "våga chansa annars får du aldrig veta hur det kunnat gått"
• Säga mer vad jag tycker, men jag tycker att jag låter så bossig då..:/

Många är inspirerande av Stina:)

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hihi dom låter bra dom:)

2010-12-31 @ 11:56:02
Postat av: Jag

hehe ja:) men det är ju lite inspiration from you;)

2010-12-31 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback