mini-julafton

En dag av alla dom dagar jag varit irriterad på pappa. Är idag. Förra veckan slängde han ett par jeans. Nej det var inte hans jeans, dem var MINA! Åhhh fast jag sa att han inte skulle slänga dom! Och idag har han slängt en grej jag hade ställt i kylen som jag skulle ha idag, utan att ens fråga. Idag är en sån dag jag önskar att jag inte bodde hemma hos mamma och pappa, utan i någon alldeles egen lägenhet. Men snart då ni, eller ja om ungefär 2 år hehe, då ska jag flytta hemifrån.

Idag blir det en liten mini julafton hemma hos Hanna. Då ska det bytas julklappar!:) Jag vet iallafall att jag kommer få något från kicks, vad har jag ingen aning om, men jag såg paketet;) haha. Och sen vet jag att jag får ett platt paket, då kanske det är nån behandling eller kanske prenumeration på någon tidning:) Och sen tror jag att jag får.. eller nej jag får helt enkelt se imorgon på julafton vad jag får för spännande:) det är ju så mysigt. Och undra vad man får för roligt idag då:) hihi. Nej men julklappar är väl inte det viktigaste, det är ju typ att man träffar familjen/släkten men man måste väl ändå få tycka att det är lite kul med julklappar?:)

I nästa inlägg tror jag att jag lägger upp massa bilder!:)


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

:)ska bli spännande:)

2010-12-23 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback