Lucia

Ja många bloggar har väl "Lucia" som rubrik idag, även jag då. I aulan fick vi se ett luciatåg, men måste nog säga att det var bättre i min förra skola hehe. Idag har jag köpt en varsin likadan julklapp till mina små gullungar, syrrans barn, Robin och Theo. Jag hoppas dom gillar den:D Så nu är deras julklappar klara, eller jag ska slå in dom lite fint också men jag menar att det är färdigköpt till dom. Nästa vecka ska jag faktiskt vara barnvakt till Robin, det kommer bli så roligt:) Faktiskt så är det första gången jag får vara barnvakt själv, men det kommer gå superbra! Robin har blivit så stor nu så det blir nemas problemas haha. Det känns ju som att åren gått så fort, nu är både Robin och Theo så stora ju.

Imorgon kanske jag lägger upp bilder från igår;)

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback