jhikpnnä

Hejsan! Jag ligger just nu och kollar på tv, men det är inga bra program just nu:( Så jag tänkte ta och spela lite ps haha, jag har faktiskt kommit vidare så nu har jag kommit till en roligare typ nivå:D Idag var Stinis på besök hehe, pratades bland annat om nyårslöften. Mina var väl inte direkt några bra, jag bara hitta på nåt haha. Jag har inte funderat så mycket på det där, jag får väl komma på några:) För det är ju faktiskt lite roligt att ha några löften att följa under året, och sen är det bara att se om man klarar det..:P

Vet ni hur rubriken ska vara egentligen?;) J..  h..  i...  k.....  pn....  n..........  ä.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

jag vet! jag har inte kommit på några nyårslöften!

2010-12-29 @ 22:48:40
Postat av: Jag

Rätt! eller det ska vara "än" på slutet också:P haha

2010-12-29 @ 23:25:10
Postat av: maja

haha jag hade rätt! :D

2010-12-30 @ 00:34:27
Postat av: Jag

bra majsan;)

2010-12-30 @ 10:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback