galgisar i julklapp?

Hallååå! idag är det dans, näst sista gången. Än så länge har dagen i stort sätt bestått av att skriva som en uppsats, fast man ska skriva det på ett prov sen. Så jag måste öva in allt jag skrivit plus att det är frågor på ett annat kapitel på samma prov, aja det ska nog gå bra! Vet ni vad jag har kommit på som jag ska önska mig i julklapp?
• Galgar
Hahaha, fast det är bara en av sakerna. Har faktiskt kommit på lite annat också det här året. Men just nu har jag bara plastgalgar och alla är i olika former och storlekar, det ser inte så snyggt ut. Så galgar som är likadana i trä och som har en pinne längst ned. Fast egentligen syns ju inte galgarna, garderobsdörrarna är ju för. Men jag vill ju att det ska se lite fint ut när jag öppnar dörrarna:)


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback