choooklaaaaad

Hej! Slutade tidigt idag, väldigt skönt. Någon mer som hade svårt att gå upp ur sängen imorse? Tillslut kom jag upp, och mindre tid för dusch-ning  vart det hehe. Gick på stan och tittade efter julklapp till pappa. Visste redan vad jag skulle köpa men problemet var att jag knappt hittade några. Och dom jag hittade var lite fula. Men sen inne på servera såg jag några som fick duga. Det som var jobbigt där var att man fick vänta länge innan det blev ens tur. Och väl framme i kassan försökte hon i kassan tvinga på mig nåt medlemsgrejs, men varför ska jag ha det när jag ändå aldrig handlar där annars? Hon blev nästan lite sur när jag sa, nej tack det är bra, haha. Nu ska jag göra några praliner/tryfflar tror jag;)


Egentligen skulle jag behöva typ 5 chokladkakor till haha, till bakningen!

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

fett gott!! hände på nyår? vill du va med mig?:D

2010-12-20 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback