vad ska ni göra idag?

Åt frukost för en stund sen och nu sitter jag med datan i högsta hugg och kollar runt på lite bloggar och sånt. Har inget planerat för idag men mamma skulle kanske åka till stan så jag kanske följer med. Bara det att jag blir så irriterad på henne! Men jag måste ju köpa lite nya block till skolan och kanske nån tröja till skolfotot. Hoppas att det var på torsdag vi skulle ta så att det inte är på tisdag. Tänkte inte ha nåt speciellt men vill köpa nån ny tröja för jag har ingen lust att ta nån jag redan har. Jusste, skor måste jag också köpa. Har sett några snygga men vet ej om dom passar mig, vi får se helt enkelt. Och kanske ett lila nagellack från mavala 30.Mexico.


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

jag ska inte göra någonting!

2010-08-22 @ 10:52:32
Postat av: stina

heej:) har inte särskilt mkt för mig;P

2010-08-22 @ 10:58:51
Postat av: jag

okej:) vad snabba ni var på å svara hehe

2010-08-22 @ 11:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback