v-dala nation last night

Jag och Stina cykla till stan för att dansa loss på v-dala nation igår kväll. Vi bestämde oss typ mindre än en timme innan det börja, fast fint folk kommer alltid sent, som vi haha. Det var bra att vi gick för det var kul, inte den bästa musiken men inte kan det förstöra StinaRebeccaKvällen;) Vi träffa på lite roligt folk där, haha!

  
Jag och Stina från igår kväll.


Idag så har jag bara slappat. Vaknade klockan tio, väldigt sent för att vara mig! Men kanske berodde det på att semlan (är det smeknamnet bra stina?:) ) och jag kom hem ganska sent. Som sagt så har jag bara slappat men sen så börja min mobil låta såhär: oh myyyy gosh, baby let me love... Peter ringde (min syrras kille) och fråga om jag ville komma till dom på middag och sen kolla på nån film. Och att dom skulle hem till mig och hämta nån borr och jag satt bara i nån sliten tröja i soffan och såg ut som om jag var en knarkare typ så det var bara att hoppa in i duschen. Men det var skönt, hade ju inte gjort nåt på hela dagen haha. Så nu ska jag åka dit om lite mer än en timme:) Maten lät väldigt god och efterrätten lät mumsig, hihi. Vad lyxigt jag har;)

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

WE DID ROCK THEIR ASSES YEAH!!måste göras igen;) haha roligt folk kan man säga:)<3

2010-08-28 @ 21:38:20
Postat av: hanna

aa de va ett bra smeknamn :)

2010-08-29 @ 09:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback