snabbinfo om min dag och en Dagens Rebecca-Fråga

Halloj! Har precis ätit middag. Slutade vid ett i skolan och då hängde jag och Stina med hem till Karro. Pratade om hur våran andra dag på gymnasiet hade varit och hur våra scheman är. Idag gick jag även med i KIF (Katedralskolans IdrottsFörening). Jag åt lunch med tre tjejer från klassen, dom var trevliga! Imorgon så ser mitt schema ut så att jag börjar klockan 10. Mina lektioner är: Praktisk Marknadsföring, Svenska, (Mentorstid) och Matte. Jag slutar 15.15. Runt 15.30 ska jag träffa tjejorna och ta en fika på något mysigt ställe;) och säkert kommer det pratas en massa skit hehe:)

Dagens Rebecca-Fråga: Hur skulle ditt drömboende se ut?

Om du hade en massa pengar, hur skulle du vilja bo då. Kanske i en stor villa, en lyxig takvåningslägenhet/loft eller hur man nu säger, eller kanske en hydda mitt ute i skogen?;) Dröm dig bort och beskriv för mig hur ditt drömboende ser ut i din fantasi:D

Min dröm just nu är att bo i en lyxig takvåningslägenhet med några kompisar och bara leva lyxliv, vi skulle bjuda alla på grymma fester på våran takvåning, poolparty på vår balkong som är en av dem största i världen, hemmakvällar framför teven med massa godsaker. Vem skulle tacka nej till det?;)


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

för tillfället beskrev du precis hur mitt drömboende skulle va!:) vi tjejor,fester,lyx,shopping,mys i en lyxig våning i city<3vilken dröm!

2010-08-19 @ 18:13:54
Postat av: Jag

ja det låter verkligen mysigt!:D <3 ska vi inte stasa på det, plugga ihjäl oss nu så vi får ett riktigt bra jobb och tjänar snuskigt mycket pengar;) haha

2010-08-19 @ 18:30:34
Postat av: karro

haha min drömbostad forever är ett beachhouse i thailand med pool och allt!

2010-08-19 @ 20:39:40
Postat av: Jag

haha jag hade inte tänkt mig att du skulle skriva nåt annat<3

2010-08-19 @ 21:30:49
Postat av: Pia

Min dröm är precis som din Becci! Mitt i nån storstad, min dröm: New york! Om jag inte får den drömmen så vill jag ha en klassisk New York lägenhet, typ en sån som Carrie i Sex and the city har och bara leva livet! :D

2010-08-20 @ 00:31:06
URL: http://www.kopianosblog.blogspot.com
Postat av: stina

fan det gör vi och sen bara lever I LYX!:)

2010-08-20 @ 18:22:25
Postat av: Jag

haha super!:D

2010-08-20 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback