knogar? heter det så...

Har inte haft nån lust att skriva här idag, men tänkte skriva ett kvällsinlägg:) Igår var det the voice, Flo Rida var bäst och det var skönt att sitta i parken och slappa bara;) Två saker som var lite jobbiga: kunde inte gå så bra för jag fick typ skavsår på båda hälarna och på båda knogarna(?) vid stortån ajajaj och det andra jobbiga var att några knuffades, stog på min tå, "slog" (snarare nudda typ) mig vid ögat för att hon flaxa med armarna som en galning, min väska blev skitigast av skitighetstoppen, hon som var syrra eller nåt till flaxgalningen stog typ lutad mot mig med sina händer på min axel, konstigt! Just då var jag ganska irriterad på dem där syskonen men inte skulle dem få förstöra min kväll!:D Allt som allt så var det roligt!:)

Imorgon ska jag vara barnvakt åt min systers barn, Robin och Theo:) åhh dem är så gulliga! ibland lite jobbiga:P haha

"Gissa personen" verkade va lite svår, får se om det blir någon ledtråd imorgon om inte någon redan har listat ut vem det är då=)

Godnatt♥


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

det va najs med er tjejor:)

2010-08-16 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback