up in the air or on the ground

God morgon! Vakna vid sju redan. Och nu sitter jag och lyssnar på superpop på MTV och surfar runt lite. Ska fatta mig kort den här gången. Allt jag skriver här blir så krångligt jobbigt. För dem som inte sett filmen Up In The Air, så kan jag säga att den var lite seg. Filmen gick väl utt på att han åkte runt och sparka folk från deras jobb och mestadels av tiden var han/dem på flyplatsen eller i ett lyxigt hotellrum. Men den var mycket bättre än vad vi brukar hyra.

Gjorde ett av glamours quiz: Vilken hösttrend passar dig?
Hårt 80-tal och det bästa köpet den här säsongen är bikerjackan och ett par svarta coola leggings var den hösttrenden som passa mig tydligen. Jag har ju redan en svart bikerjacka och ett par svarta vanliga legging har jag också;)

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback