söndag kväll

Ja det vart som jag trodde, det blev en sväng på Gränby C. Åt middag på Burger King, en tendercrisp chicken meal. Mycket onyttigt idag. Det inhandlades ett nytt paraply till mig så jag kan byta ut mitt gamla trasiga 'burberry'kopia' mot det ny fina jag köpte nu. Kollade även på skor till vintern, hittade två par snygga inne på skoaugust. Men det ena paret kosta strax under 1000 och det andra strax över. Jag provade dom inte nu men jag kanske gör det sen när jag är med mamma, måste ju ha ett par vinterskor liksom..;) Men inne på Nilsons shoes eller vad det heter så provade jag ett par skor och dom kostade bara 500 kronor, men dom var inte så snygga.

Inte har jag pluggat heller. Har skjutit upp det hela helgen. Naglarna måste fixas nu igen. Ansiktsmaska ansiktet. Fixa med gympakläder tills imorgon. Låter inte som nå roliga uppgifter enligt mig..hehe.

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback