regnar och åskar bläääää

Hej:) Hur har eran dag varit hittills? Min har varit okej. Just nu slappar jag lite och lyssnar på musik och hur regnet smattrar mot fönstret. Jag hör att det åskar också. Har kollat igenom glosorna på engelskan som är tills på torsdag, har bestämt mig för att jag banne mig ska klara alla orden på läxförhöret. Ska räkna lite i matteboken också, hann inte riktigt lika långt som dom andra i klassen tror jag. Ikväll ska jag på något som heter krönikespelen (med skolan). Det verkar som att det ska vara ute och det blir ju inte så kul om det fortfarande spöregnar och åskar då.

Klicka här för att kommentera
Postat av: hanna

det är läskigt när det åskar! :( hoppas det var kul på krönikerspelet, en i min klass är med där, haha!

2010-08-24 @ 21:56:33
URL: http://hahannapanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback