nicole richie

Dagens Rebecca-fråga: Skulle den här frisyren passa mig? Lite liknade den jag har redan kanske, men det verkar ju va samma längd i hela håret. Men skulle jag passa i lugg..? Har ju haft det förut, för längesen och då tyckte jag bara att den var i vägen. Men jag kanske tycker annat nu.. Nu vill jag höra vad ni tycker?

 Jag tycker Nicole passar i den där frisyren iaf!


haha jag och min hårfrågor hela tiden. Men jag kanske ska klippa mig efter vi har börjat skolan ändå, även fast det känns som att det behövs nu. Det kanske blir helknäppt med sån där lugg men då har dom nya i klassen sett hur det var innan iaf;)

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

go for it!:)

2010-08-12 @ 09:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback