k u n g s h a l l e n + k u n g s t r ä d g å r d e n = i m o r g o n

Nu är det bestämt! Hanna, Stina och jag ska till kungsan imorgon för att kolla på the voice. Karro kunde tyvär inte följa med, hon skulle va borta på nånting. De som jag vill se mest av artisterna är Flo Rida och Lazee. Hanna verka tycka att det skulle bli kul. Stina också men hon verka lite tveksam med musiken haha, inte riktigt hennes musiksmak. Innan ska vi äta middag i kungshallen. Så jag tror att det blir en lyckad kväll!:D

Stan idag igen. När Hanna, Stina och jag kom till stan gick vi direkt till fyrisån och satte oss och smaskade i oss glass. En bägare med jordgubb och melon tog jag, väldigt gott! Sedan kollade vi i lite butiker och jag hade bestämt mig att jag inte skulle köpa något men det blev i alla fall 6 stycken block i olika färger som jag tänkte ha i skolan, härma Hanna med det med hehe (har köpt likadan almanacka också). Men hon hade ju köpt så bra saker, så då vill ju jag också ha det;) Sen kom Karro som vi hade väntat på, hon skulle kolla på en väska men det blev ingen. Lite beslutångest tror jag. Men hon skulle träffa sin mamma på Gränby c för att kolla i väskbutiken där.

Skolstarten börjar närma sig, bara 5 dagar kvar. Jag känner mig inte redo inför det. Har räknat ut att det är ungefär 113 timmar kvar tills vi kommer sitta där i aulan och vänta på att ens namn ska ropas upp, eller hur det nu kommer gå till. Jag kan beskriva min känsla i magen med ett ord och det stavas: nervös!


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

haha mkt kungs blev det där:)

2010-08-13 @ 18:05:14
Postat av: karro

ha så kul imorgon

2010-08-13 @ 20:27:46
Postat av: jag

Stina: haha ja;)



Karro: tack! du med. Det var ju synd att du inte kunde hänga med.

2010-08-14 @ 08:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback