I want to know what love is

Hallå hallå! Idag är der fredag, jippie:D Skönt att få lite ledigt efter tre pirriga gymnasiedagar. Lektionerna startade idag. Det gick bra. Vi fick till och med veta när vi skulle ha våra prov på Försäljning Och Service haha, äkta Eva Bodin:P  ( en lärare som inte var som alla andra för dom som inte vet, men snäll!:) ) Och det roliga är att hon som vi har nu också heter Eva, tror jag...hehe. Men det kan ju faktiskt va bra och veta så att man inte får reda på det bara en vecka innan! Efter skolan fikade jag med Stina, Karro, Hanna och Cissi;) Och dessutom så träffade vi gulliga Begard (och för er som inte vet det:P så kan jag berätta att vi har gått i samma klass men nu går vi inte ens i samma skola, som är lite tråkigt!)

Mariah Carey - I Want To Know What Love Is

Nån som kan förklara det? Nej men jag tycker bara att den är fin:) Låten är med i reklamen för Bones.


Klicka här för att kommentera
Postat av: karrobarro

åh jag saknar eva...och bästa cd!

2010-08-20 @ 19:54:15
Postat av: Pia

sv: Ja det gick ganska bra förutom att jag upptäckte att mycket av det jag lärt mig tidigare försvunnit eller bortglömts under denna sommar, Den har varit för rolig! ;P :D

2010-08-21 @ 00:14:38
URL: http://www.kopianosblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback