datan och teven på

God kväll allihopa:) Sitter med datan i knät med teven på och snart ska jag kolla igenom lite i min "skolbok" Försäljning och Service. Så att jag kommer vara riktigt duktig imorgon på den lektionen haha. Vet ni? Jag har varit och joggat:O med Stina, kul faktiskt och väldigt skönt efteråt. Vi prata om att vi skulle springa några fler gånger men som vanligt kommer det väl rinna ut i sanden hehe. Jag kan aldrig hålla något som har med träning att göra. Men vi får se hur det går den här gången;)

Nu fick jag sms, måste kolla!

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

men säg inte så! klart vi ska ut flera gånger, det ska nog jag se till hehehe:P<3

2010-08-24 @ 16:12:52
Postat av: jag

haha ja du får pusha mig lite;)

2010-08-24 @ 19:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback