dagens köp


Almanacka, rosa stiftpenna och en lila bläck/kulspets penna (vad är skillnaden?) Det var inte meningen att jag skulle komma med så mycket där men jag skyller på att jag inte vet vart mobilsladden är..


Ett riktigt fynd från hm! Fast det var inte ens på rea:O


Dagens outfit! Halvt iaf haha. Bara för att typ mer än 50% av befolkningen som har blogg visar sin outfit måste ju jag också göra det, eller hur?! ;) hehe

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

´bra kap där;)

2010-08-13 @ 09:17:26
Postat av: jag

haha ja, men det var ju lite synd att det inte fanns i din storlek också, men det är bara äta massa bullar så sitter jeansen som ett smack; thihi

2010-08-13 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback