början på gymnasiet

Oj oj oj vad många kommentarer jag hade fått, eller mycket mer än vad jag brukar få iaf!:D Och du Victoria du är inte alls ute och cyklar, du gissade rätt! Det är Tyler Hilton, Grattis!:D hehe. För er som inte vet vem det är så kan jag säga att han var med i One Tree Hill.


Första dagen har gått på gymnasiet. Det gick bättre än vad jag hade väntat mig. Mycket nervös var jag men jag tog mig igenom hela dagen och pratade även med några i klassen. Alla verkade snälla. I klassrummet körde vi två "namnlekar" och pratade lite. Maten var ingen höjdare men det gick att äta, man hade ju blivit lite hungrig:) pasta med skinksås var det som stog på matsedeln idag. Mitt schema verkade ganska roligt faktiskt, en liten dålig sak var att jag kanske går till 18.40 på måndagar och onsdagar om jag fattade rätt. Har spanska då! Jag längtar inte till dagen imorgon men det är bara att kämpa på, det har ju knappt börjat eller hur?;) På fredag börjar dem vanliga lektionerna.

Nu ska jag sova! Godnatt♥

Klicka här för att kommentera
Postat av: Anonym

sv: toppen! tack ska du ha (:

säg till när du lagt till mig så gör jag the same! :)

2010-08-18 @ 22:38:20
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; haha jo jag håller på med det :D men tack! :D

2010-08-19 @ 06:12:36
URL: http://annnadahlbom.blogg.se/
Postat av: Pia

Anade att det var han, men sen så tänkte jag att det måste nog vara en aktuell och mer känd person hahah :P

2010-08-20 @ 00:17:59
URL: http://www.kopianosblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback