blueberriespie? haha ingen bra översättning tror jag

Blåbärspaj med vaniljsås och en ¿sötad? chai latte vart fikat idag för mig på café linné, gott vare!:) Efter det en liten sväng på stan. Jag köpte värsta grejen, den var skitcool! Kan ni gissa vad det var? Närå jag bara drog ett litet skämt, det jag köpte var ett nagellack och det är ju inte så coolt:P haha

Nu har mamma kommit hem och det kanske blir att vi cyklar till Gränby Centrum. Ni vet, Gränby Centrum är min mammas andra hem haha. Det brukar vi alla säga i min familj. Det är för att antingen är hon hemma eller på jobbet eller så står hon i en provhytt på antingen stan eller Gränby haha. Ja och gissa vad hon brukar prova? Fula, ibland fina kläder som är nedsatta skitmycket så att man bara måååste ha det. Nej nu är jag taskig, ska nog sluta skriva nu haha:P


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hahah sköön text:D

2010-08-29 @ 19:30:46
Postat av: karro

hahaha har du prövat spanska frågetecknen?:)

2010-08-29 @ 20:17:15
Postat av: jag

haha ja men det funkar ju inte på den här datorn eftersom jag inte har siffrorna till höger också men jag fuskade lite med att kopiera från nån sida;)

2010-08-29 @ 20:20:47
Postat av: Pia

hahaha så är min mamma också!!! ^^

2010-08-30 @ 20:50:09
URL: http://www.kopianosblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback