17.26 är klockan

Hallå hallå! Jag kom hem för ungefär 1 timme sen från skolan. SO första lektionen, pratade om regeringen och sånt, buhu. Jag började nästan sakna Ingrid när jag satt där på lektionen haha. Efter det var de idrott, massa olika lekar. Korvstorganoff med ris till lunch. Väntar väntar och väntar till... Datorkunskap, men vi var inte där så länge för vi har inte fått inloggningsuppgifter och sånt så det var mest att vi fick veta vart vi skulle sitta sen och vad vi kommer hålla på med. Det ska nog bli kul! Eftersom vi fick sluta tidigare där fick vi vänta typ en och en halv timme till nästa lektion som var engelska. Engelska suger, usch vad jag hatar det! Sen slutade vi 15.50. Så såg min dag ut och nu väntar jag på att maten ska bli klar i ugnen.

Nej men vad tråkigt att jag bara skrivit om skolan nu på senaste tiden. Men det kanske blir nåt roligare inlägg senare ikväll;) Ha det gött så länge:P

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

jag saknade också ingrid på so:n...och er! fan jag saknar 9an skitmycket just nu! måste snacka med dig om en sak sen..synd att det inte som vanligt gick på spanska. Önska mig lycka till imorgon bitti!:)

2010-08-23 @ 18:24:50
Postat av: jag

ja:/ men vi får "överleva" helt enkelt! Jag ska hålla tummarna för dig imorgon! det kan du lite på;)

ja okej då kan vi ta det imorgon!

kram på dig<3



2010-08-23 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback